Smarowanie ciśnieniowe łożysk olejem lub smarem
Oferujemy systemy do automatycznego smarowania łożysk tocznych do aplikowania środka smarnego, aby zapewnić długotrwałe i niezawodne działanie węzłów łożyskowych. Do smarowania łożysk tocznych stosuje się dwa rodzaje środków smarnych: oleje i smary plastyczne. Wspólną cechą tych systemów jest to, że punkty smarowania są podłączone do źródła smarowania (olejem lub smarem). Smar jest wprowadzany do smarowania łożysk pod ciśnieniem. Do wyboru kilka rodzajów systemów. Rodzaj smarowania łożysk zdeterminowany jest przez konstrukcję maszyny, a w szczególności jej węzłów łożyskowych, a także przez warunki działania łożysk, takie jak temperatura, przenoszone obciążenia i prędkość obrotowa.
Wybór konkretnego systemu smarowania łożysk następuje poprzez następujące czynniki:
- Liczba punktów smarowania
- Powiązania pomiędzy dawkami w poszczególnych punktach smarowania
- Występowanie grup kontrolnych smarowania
- Zużycie smaru
- Sposób użytkowania
- Układ regulacji smarowania
- Środek smarny ( Olej albo smar )
- Zapotrzebowanie na kontrolę funkcji systemu
- Wymagania dotyczące połączenia z cykli system smarowania
- Wymóg posiadania odpowiednich środków smarowych puszki, itp.