Smarownice ręczne, naciskowe, akumulatorowe i pneumatyczne

Smarownice akumulatorowe

Pl Smarownice akumulatorowe

Doskonałej jakości smarownice akumulatorowe Lincoln Power Luber 18V oraz SKF TLGB 20V z bateriami litowo-jonowymi. Smarownice akumulatorowe posiadają między innymi 2 tryby pracy, wysokie ciśnienie lub wysoką wydajność, licznik smaru z wyświetlaczem umożliwiającym kontrolę ilości podawanego smaru, stopień naładowania baterii, oraz poziom smaru w zbiorniku. Posiadają również "inteligentny" system ładowania rozpoznający stan naładowania i zapewniający skuteczny proces ładowania akumulatorów oraz zawór bezpieczeństwa i sygnalizację przeciążenia silnika.


Lincoln wprowadził również na rynek nową ekonomiczną wersję smarownicy Power Luber 12V bez wyświetlacza, o zmniejszonej wadze. Smarownica posiada jeden bieg i maksymalne ciśnienie pracy 550 bar. Smarownice akumulatorowe zostały zaprojektowane do zrealizowania najtrudniejszych prac z mocą i konsekwencją, a ich innowacyjna konstrukcja minimalizuje obciążenie użytkownika.



Porównanie 12V, 18V i 20V

Model 1262-E 1862-E TLGB 20
Akumulator [VDC] 12 Li-Ion 18 Li-Ion 20 Li-Ion
Pojemność elektryczna [mAh] 1500 3000 1500
Dwa przełożenia: wysoka wydajność (hight)/wysokie ciśnienie (low) - + +
Przełącznik ciśnienia - cyfrowy cyfrowy
Wyświetlacz LCD - + +
Licznik smaru - cyfrowy cyfrowy
Max. ciśnienie na wyjściu  [bar] 550 510 689
Max. wydajność  (low) 1) [cm3/min] 76 99 103
Max. wydajność  (hight) 1) [cm3/min] 252 162
Zabezpieczenie przed przeciążeniem 
Bezpiecznik  + + +
Zawór bezpieczeństwa + + +
Dioda doświetlająca + + +
Złącze do napełniania + + +
Zawór odpowietrzający + + +
Wąż z osłoną przeciw załamaniu [mm] 760 914 914
Końcówka 4-szczękowa + + +
Napięcie ładowarki [VAC] 230 230 230
Czas ładowania [min] 40 60 90
Kompaktowa walizka  + + +
Pojemność tuby ze smarem [g] 400 400 400
Smar max. NLGI 2  NLGI 2  NLGI 2 

1) W przybliżeniu dla smaru o gęstości klasy NLGI 2 dla ciśnienia wstecznego 70 bar
2) Dla średniego obciążenia, w zależności od środka smarnego, w temperaturze otoczenia i ciśnieniu atmosferycznym.