Smarownice punktowe SKF

SKF SYSTEM 24 seria TLSD

Smarownice TLSD to jednopunktowe smarownice o napędzie elektromechanicznym, których szybkość dozowania nie zależy od temperatury, przeznaczone do montażu bezpośredniego lub zdalnego na oprawie łożyska. Smarownica ta pracuje pod stałym ciśnieniem 5 barów i posiada zakres temperatur roboczych od -10 °C do 50 °C. Smarownicę TLSD można zaprogramować w taki sposób, aby środek smarny był dozowany przez maksymalnie 12 miesięcy. Dostępne objętości pojemników smaru: 125 i 250 ml. Smarownice wypełnione są wysokiej jakości smarami i olejami SKF.

Ustawienia czasu smarowania

A. Wzorowana na światłach ulicznych sygnalizacja jest widoczna z każdej strony dzięki umieszczeniu bliźniaczych diod po bokach smarownicy.
Znaczenie wskazań jest następujące:

  • światło zielone: Smarownica działa prawidłowo
  • światło żółte: Smarownica wciąż działa, lecz niebawem konieczna będzie pewna interwencja. Światło żółte stanowi wczesne ostrzeżenie.
  • światło czerwone: Smarownica przestała działać.

B. Jednostkę można zaprogramować tak, by dozowała środek smarny przez okres 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10 lub 12 miesięcy.

C. Tej samej jednostki napędowej można używać do obu wersji zasobnika – wystarczy odpowiednio nastawiać przełącznik 125/250 ml.

Właściwości

  • Wypełnione środkami smarnymi SKF stworzonymi z myślą o łożyskowaniach.
  • Niezależna od temperatury szybkość dozowania środka smarnego.
  • Maksymalne ciśnienie robocze 5 bar w całym okresie opróżniania smarownicy.
  • Możliwość ustawiania różnych szybkości dozowania środka smarnego.
  • Przezroczysty zbiornik umożliwia kontrole wzrokowe.
  • Diody – czerwona, żółta i zielona – sygnalizują stan smarownicy.
  • Zestawy uzupełniające zawierają komplet baterii.
  • Dostępny specjalny komplet baterii przeznaczony do pracy w warunkach zimna.
  • Dostarczane w komplecie z wzmacniającym kołnierzem nośnym.
  • Odpowiednie do instalacji zarówno bezpośredniej, jak i z dala od punktu smarowania.
  • Szeroki asortyment akcesoriów

Typowe zastosowania

  • układy o krytycznym znaczeniu, gdzie oprócz najwyższej niezawodności wymagane jest dodatkowe monitorowanie
  • układy pracujące w miejscach trudno dostępnych lub niebezpiecznych
  • układy wymagające dużych ilości środka smarnego