OFERTA PRACY

Aktualnie poszukujemy asystentki / asystenta do działu sprzedaży uszczelnień oraz sprężyn technicznych.

Asystentka / asystent

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa
  • realizacja zamówień klientów zgodnie z przekazaną specyfikacją
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • składanie zamówień u dostawców
  • tworzenie zapisów w systemie ERP
  • fakturowanie (tworzenie oraz archiwizowanie)
  • tworzenie raportów sprzedażowych
  • wsparcie zespołu handlowego
  • doradztwo w kwestiach technicznych oferowanych produktów.

Wymagamy:

  • zaangażowania, chęci do pracy i gotowości do uczenia się
  • wykształcenia min. średniego
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego
  • podstawowej znajomości pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży / obsługi klienta.

Proponujemy:

  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz czytelne zasady wynagradzania (podstawa + premia)
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji oraz doświadczenia
  • szkolenia branżowe
  • ośmiogodzinny czas pracy, pięć dni w tygodniu
  • dopłatę do prywatnej opieki medycznej, kart sportowych oraz dodatkowego ubezpieczenia.

Zobacz co oferujemy